S 1717: Mener ministeren, at det er rimeligt, at det sundhedspersonale, der faktisk har stået i front og hjulpet de mange syge, risikerer at få en fyreseddel, fordi de er blevet smittet med covid-19 på arbejdet og har fået senfølger?
Aktører
sundhedsministeren
MinisterEpidemiudvalget
Relevant forSundhedsministeriet
MinisterområdeMagnus Heunicke
TilLiselott Blixt
Spørger
Sagstrin
Besvarelse, skriftlig
2021-08-09T00:00:00.000ZAnmeldelse
2021-07-27T00:00:00.000Z
Dokumenter
Svar på spm. nr. S 1717: Mener ministeren, at det er rimeligt, at det sundhedspersonale, der faktisk har stået i front og hjulpet de mange syge, risikerer at få en fyreseddel, fordi de er blevet smittet med covid-19 på arbejdet og har fået senfølger?
Hovedtilknytning Frigivet 10/08/21Relationer:
Mener ministeren, at det er rimeligt, at det sundhedspersonale, der faktisk har stået i front og hjulpet de mange syge, risikerer at få en fyreseddel, fordi de er blevet smittet med covid-19 på arbejdet og har fået senfølger?
Hovedtilknytning Frigivet 27/07/21Relationer: