PolSpyBeta
Alt

S 1717: Mener ministeren, at det er rimeligt, at det sundhedspersonale, der faktisk har stået i front og hjulpet de mange syge, risikerer at få en fyreseddel, fordi de er blevet smittet med covid-19 på arbejdet og har fået senfølger?

Aktører

  • sundhedsministeren
    Minister

  • Epidemiudvalget
    Relevant for

  • Sundhedsministeriet
    Ministerområde

  • Magnus Heunicke
    Til

  • Liselott Blixt
    Spørger

Sagstrin

  • Besvarelse, skriftlig
    2021-08-09T00:00:00.000Z

  • Anmeldelse
    2021-07-27T00:00:00.000Z

Dokumenter

  • Svar på spm. nr. S 1717: Mener ministeren, at det er rimeligt, at det sundhedspersonale, der faktisk har stået i front og hjulpet de mange syge, risikerer at få en fyreseddel, fordi de er blevet smittet med covid-19 på arbejdet og har fået senfølger?
    Hovedtilknytning Frigivet 10/08/21

    Relationer:

    • Spørger: Liselott Blixt

    • Besvaret af: sundhedsministeren

    • Til: Magnus Heunicke

    • Minister: sundhedsministeren

  • Mener ministeren, at det er rimeligt, at det sundhedspersonale, der faktisk har stået i front og hjulpet de mange syge, risikerer at få en fyreseddel, fordi de er blevet smittet med covid-19 på arbejdet og har fået senfølger?
    Hovedtilknytning Frigivet 27/07/21

    Relationer:

    • Til: Magnus Heunicke

    • Spørger: Liselott Blixt

    • Minister: sundhedsministeren