Mener ministeren, at det er rimeligt, at det sundhedspersonale, der faktisk har stået i front og hjulpet de mange syge, risikerer at få en fyreseddel, fordi de er blevet smittet med covid-19 på arbejdet og har fået senfølger?

Tilhører sager:

Aktører:


Mener ministeren, at det er rimeligt, at det sundhedspersonale, der faktisk har stået i front og hjulpet de mange syge, risikerer at få en fyreseddel, fordi de er blevet smittet med covid-19 på arbejdet og har fået senfølger?

https://www.ft.dk/samling/20201/spoergsmaal/s1717/spm/2431191.pdf

Side 1 | 1
Spørgsmål nr. S 1717
§ 20-spørgsmål til skriftlig besvarelse
Til: Sundhedsministeren
Dato: 27. juli 2021
Stillet af: Liselott Blixt (DF)
Mener ministeren, at det er rimeligt, at det sundhedspersonale, der faktisk
har stået i front og hjulpet de mange syge, risikerer at få en fyreseddel, fordi
de er blevet smittet med covid-19 på arbejdet og har fået senfølger?
(Spm. nr. S 1717).
Svaret bedes sendt elektronisk til spørgeren på Liselott.Blixt@ft.dk og til
Lovsekretariatet på lov@ft.dk.
På Folketingets formands vegne
Lovsekretariatet
Epidemiudvalget 2020-21
Offentligt