Mener ministeren, at det er rimeligt, at det sundhedspersonale, der faktisk har stået i front og hjulpet de mange syge, risikerer at få en fyreseddel, fordi de er blevet smittet med covid-19 på arbejdet og har fået senfølger?
Tilhører sager:
Aktører:
Mener ministeren, at det er rimeligt, at det sundhedspersonale, der faktisk har stået i front og hjulpet de mange syge, risikerer at få en fyreseddel, fordi de er blevet smittet med covid-19 på arbejdet og har fået senfølger?
https://www.ft.dk/samling/20201/spoergsmaal/s1717/spm/2431191.pdf
Side 1 | 1 Spørgsmål nr. S 1717 § 20-spørgsmål til skriftlig besvarelse Til: Sundhedsministeren Dato: 27. juli 2021 Stillet af: Liselott Blixt (DF) Mener ministeren, at det er rimeligt, at det sundhedspersonale, der faktisk har stået i front og hjulpet de mange syge, risikerer at få en fyreseddel, fordi de er blevet smittet med covid-19 på arbejdet og har fået senfølger? (Spm. nr. S 1717). Svaret bedes sendt elektronisk til spørgeren på Liselott.Blixt@ft.dk og til Lovsekretariatet på lov@ft.dk. På Folketingets formands vegne Lovsekretariatet Epidemiudvalget 2020-21 Offentligt