Hvad agter ministeren at gøre for at sikre, at rejefiskeriet igen kan begynde på Rømø, og vil ministeren ændre bekendtgørelsen fra 2005, eller mener ministeren, at der er reel bekymring for miner i området?

Tilhører sager:

Aktører:


Hvad agter ministeren at gøre for at sikre, at rejefiskeriet igen kan begynde på Rømø, og vil ministeren ændre bekendtgørelsen fra 2005, eller mener ministeren, at der er reel bekymring for miner i området?

https://www.ft.dk/samling/20252/spoergsmaal/s36/spm/3151412.pdf