PolSpyBeta
Alt

Mener ministeren, at det giver mening, at lægerne uddanner sig med forskellige specialer?

Tilhører sager:

  • Hovedtilknytning: Mener ministeren, at det giver mening, at lægerne uddanner sig med forskellige specialer? ()

Aktører:

  • Til: Ellen Trane Nørby
  • Spørger: Jeppe Jakobsen
  • Minister: sundhedsministeren