PolSpy
Beta
Alt
Søg
Mener ministeren, at det giver mening, at lægerne uddanner sig med forskellige specialer?
Tilhører sager:
Hovedtilknytning: Mener ministeren, at det giver mening, at lægerne uddanner sig med forskellige specialer?
()
Aktører:
Til: Ellen Trane Nørby
Spørger: Jeppe Jakobsen
Minister: sundhedsministeren