Deler ministeren Niels Halms, bychef i Nakskov, og Marianne Sørensens, ambassadechef fra Embassy of Lolland-Falster, bekymring om, at TV2-programmet »På røven i Nakskov« kan forstærke et negativt billede af Lolland og Falster, hvilket kan koste turister og arbejdspladser til området og dermed tabte indtægter til kommunekassen?
Tilhører sager:
Aktører: