Er ministeren enig i, at de ældres selvbestemmelse skal styrkes, og hvad mener ministeren i så fald om at give landets ældre en ret til en hjemmehjælper, der taler dansk, og ret til at kunne vælge kød til måltiderne, hvis de ønsker det?
Tilhører sager:
Aktører:
Er ministeren enig i, at de ældres selvbestemmelse skal styrkes, og hvad mener ministeren i så fald om at give landets ældre en ret til en hjemmehjælper, der taler dansk, og ret til at kunne vælge kød til måltiderne, hvis de ønsker det?
https://www.ft.dk/samling/20252/spoergsmaal/s48/spm/3152333.pdf