Svar på spm. nr. S 21: Hvad er ministerens holdning til, at der efter ulykken på Gribskovbanen den 23. april 2026 er indført en nødkøreplan, og mener ministeren, at det under de nuværende omstændigheder er muligt at sikre en stabil og pålidelig drift af lokaltogene i Nordsjælland?

Tilhører sager:

Aktører: