Hvad mener ministeren om, at almindelige mennesker, der handler hus i god tro og hverken har forårsaget eller haft kendskab til en forurening, kan ende med en millionregning for noget, de ikke har gjort?
Tilhører sager:
Aktører:
Hvad mener ministeren om, at almindelige mennesker, der handler hus i god tro og hverken har forårsaget eller haft kendskab til en forurening, kan ende med en millionregning for noget, de ikke har gjort?
https://www.ft.dk/samling/20252/spoergsmaal/s40/spm/3151838.pdf