Er det ministerens holdning, at der ikke længere skal være rejefiskeri på Rømø, når en bekendtgørelse fra 2005 pludselig fortolkes således, at fiskeriet skal ophøre på grund af miner, selv om Danmark har været minefri siden 2012?
Tilhører sager:
Aktører:
- Spørger: Karina Adsbøl
- Til: Lisbeth Bech-Nielsen
- Minister: ministeren for samfundssikkerhed og beredskab
Er det ministerens holdning, at der ikke længere skal være rejefiskeri på Rømø, når en bekendtgørelse fra 2005 pludselig fortolkes således, at fiskeriet skal ophøre på grund af miner, selv om Danmark har været minefri siden 2012?
https://www.ft.dk/samling/20252/spoergsmaal/s35/spm/3151406.pdf