Vil ministeren redegøre for, hvorvidt han som minister fortsat er enig med Moderaterne i, at den nuværende asymmetriske beskatning for kryptovaluta (hvorved danskere kan risikere at betale skat, selv om de har tabt penge på deres investeringer) er uhensigtsmæssig, og såfremt dette er tilfældet, vil ministeren så redegøre for, hvordan han agter at ændre reglerne?
Tilhører sager:
Aktører:
Vil ministeren redegøre for, hvorvidt han som minister fortsat er enig med Moderaterne i, at den nuværende asymmetriske beskatning for kryptovaluta (hvorved danskere kan risikere at betale skat, selv om de har tabt penge på deres investeringer) er uhensigtsmæssig, og såfremt dette er tilfældet, vil ministeren så redegøre for, hvordan han agter at ændre reglerne?
https://www.ft.dk/samling/20252/spoergsmaal/s10/spm/3148010.pdf