Mener ministeren, at det er fair, at iranske sundhedsfaglige bliver smidt ud af Danmark, fordi de ifølge SIRI tjener for lidt, på trods af at de er aflønnet i overensstemmelse med aftalen herom indgået mellem FOA og KL?
Tilhører sager:
Aktører:
Mener ministeren, at det er fair, at iranske sundhedsfaglige bliver smidt ud af Danmark, fordi de ifølge SIRI tjener for lidt, på trods af at de er aflønnet i overensstemmelse med aftalen herom indgået mellem FOA og KL?
https://www.ft.dk/samling/20251/spoergsmaal/s476/spm/3123866.pdf