Mener ministeren, at det er rimeligt, at unge med handicap ikke kan få SU-handicaptillæg, hvis de går på en gymnasial uddannelse?
Tilhører sager:
Aktører:
Mener ministeren, at det er rimeligt, at unge med handicap ikke kan få SU-handicaptillæg, hvis de går på en gymnasial uddannelse?
https://www.ft.dk/samling/20222/spoergsmaal/s718/spm/2728486.pdf