Mener ministeren, at det er rimeligt, at unge med handicap ikke kan få SU-handicaptillæg, hvis de går på en gymnasial uddannelse?

Tilhører sager:

Aktører:


Mener ministeren, at det er rimeligt, at unge med handicap ikke kan få SU-handicaptillæg, hvis de går på en gymnasial uddannelse?

https://www.ft.dk/samling/20222/spoergsmaal/s718/spm/2728486.pdf